muhasebesel olarak doğru değil hocam. farz edin ki son gün personel rapor aldı ? bunun sgk işlemleri - ödeme hesaplaması ne olacak ?
Dediğiniz gibide 10 gün açığım oluyor mart 26da işe girdim. Mayıs 10unda 34 günlük maaş aldım 10 gün heybeye gidiyor.