Olması gereken 1i ila 30u arasında çalıştığın gün kadarını alırsın. Örnek veriyorum ayın 25i işbaşı yapmışsındır maaş ayın 5i veya 10u ödenir siz bu maaş günü 5 günlük maaşınızı alırsınız.
Yani kısaca herkes maaş aldığında sizin de hak edişinize göre 4 günlük maaşınızı almanız gerekiyordu.