Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.
muhasebesel olarak doğru değil hocam. farz edin ki son gün personel rapor aldı ? bunun sgk işlemleri - ödeme hesaplaması ne olacak ?