Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.
10 Gün açığım olacak onu anladım 10 gün bedavadan çalışmış olacağım. Muhasebeci arkadaşla konuştum ordaki o da öyle söyledi