Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?
Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.