Olması gereken 1i ila 30u arasında çalıştığın gün kadarını alırsın. Örnek veriyorum ayın 25i işbaşı yapmışsındır maaş ayın 5i veya 10u ödenir siz bu maaş günü 5 günlük maaşınızı alırsınız.
Yani kısaca herkes maaş aldığında sizin de hak edişinize göre 4 günlük maaşınızı almanız gerekiyordu.
Böyle bir durumda maaş ne zaman yatar?
44
●1.830
- 13-04-2022, 23:17:50
- 13-04-2022, 23:24:19Kurumsal yerler genelde bırak bekletmeyi, çalışma ayının son günü yatırırlar bunlar 10 gün bekletiyorlar demek. Keşke insanların emeğinin karşılığını 1 gün bile bekletmeden tam zamanında verseler.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:25:11Evet hocam 10 günü içerde bırakıyorlar çoğu yerde bu 5 gündür aslında sizin şansınıza orada 10 gün.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:25:4910 Gün açığım olacak onu anladım 10 gün bedavadan çalışmış olacağım. Muhasebeci arkadaşla konuştum ordaki o da öyle söylediVitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:25:50.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her şirketin ödeme tarihi / ödeme şekli farklıdır. önemli olan söyledikleri zamanda tam olarak ücretinizi yatırıp yatırmamaları. 1inde deyip 2 ay sonra veren şirket bile var
personel 1 ile 30 arasında çalışır. sonraki süreçte işin muhasebe kısmı devereye girer, izinler - raporlar - mesailer vb. diğer evraksal işlemler halledilir. bankaya ödeme emirleri geçilir sonrasında ödeme alırsınız - 13-04-2022, 23:28:38muhasebesel olarak doğru değil hocam. farz edin ki son gün personel rapor aldı ? bunun sgk işlemleri - ödeme hesaplaması ne olacak ?Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:29:57Dediğiniz gibide 10 gün açığım oluyor mart 26da işe girdim. Mayıs 10unda 34 günlük maaş aldım 10 gün heybeye gidiyor.BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:30:53Hocam şahıs şirketim olduğundan maaşlı iş konusuna çok vakıf değilim lakin eşim akbank personeli ayın son günü tüm personel maaşlarını alır, 1 gün bile aksamaz. Hatta resmi tatil olacaksa ayın 29,28 veya 27'sinde bile yatırdıkları oluyor.BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle