• 15-03-2022, 13:34:12
    #64
    Arabam yok ama keşke indirim gelse, sadece aracı olanlar sevinmez biz aracı olmayanlarında dolaylı yoldan olumlu etkiler. Bugün yeşil biberin kilosu 15-20 tl olmuş salatık 25 tl olmuş yazık günah
  • 15-03-2022, 13:45:11
    #65
    Arabası olmayanlar şuan mutluya en çok onlara gülüyorum. Ulan be insafsız marketede mi gitmiyorsun ? Köyde ananın yanına gitmek için otobüse de mi binmiyorsun ! Sen ne yiyip ne içiyorsun nasıl yaşıyorsun
  • 15-03-2022, 15:02:52
    #66
    O değilde hükümet bizi şımartmamak adına yapılan zamların miktarını azaltabilir
    düşünsenize 4-5 gün arka arkaya günlük 2 tl indirim geldi falan haberleri olsa millet şahlanıyoruz falan sanar sanırm.
    çabuk unutur bizim millet o nedenle indiriimleri kendi çıkarları için kullanacak hükümetin ekmeğine yağ sürmemek gerek..
  • 15-03-2022, 17:21:00
    #67
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde hükümet bizi şımartmamak adına yapılan zamların miktarını azaltabilir
    düşünsenize 4-5 gün arka arkaya günlük 2 tl indirim geldi falan haberleri olsa millet şahlanıyoruz falan sanar sanırm.
    çabuk unutur bizim millet o nedenle indiriimleri kendi çıkarları için kullanacak hükümetin ekmeğine yağ sürmemek gerek..
    102 dolardan 120 dolara çıkdı diye zam yapmasınlar
  • 17-03-2022, 12:13:54
    #68
    Kur korumalı mevduatlar için 40 milyar TL'ye yakın fark ödemesi yapılacak.
    Önceden bu farkı zenginler veya borç alanlar öderdi, öyle bir iktidar var ki davulla zurnayla kutlayarak halkına ödettirmeyi kabul ettirdi.
    Hala daha %35 civarı daha beter olsun, hani ekonomi kötüydü hala trafik sıkışık diyenlerin bile ikna olacağı kadar bozuk ekonomik ortamın olması dileğiyle.