Arabam yok ama keşke indirim gelse, sadece aracı olanlar sevinmez biz aracı olmayanlarında dolaylı yoldan olumlu etkiler. Bugün yeşil biberin kilosu 15-20 tl olmuş salatık 25 tl olmuş yazık günah