Arabası olmayanlar şuan mutluya en çok onlara gülüyorum. Ulan be insafsız marketede mi gitmiyorsun ? Köyde ananın yanına gitmek için otobüse de mi binmiyorsun ! Sen ne yiyip ne içiyorsun nasıl yaşıyorsun