SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Akaryakıt'a neden indirim gelmiyor
67
●4.062
- 14-03-2022, 22:35:25Üyeliği durdurulduHocam ekonomiyle benzinin ne alakası var ya uçmuşsun senHMRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana ithal ürün örneği veriyorum yine anlamıyorsun.
Sana versinler o zaman benzin alım satımını sen yap
Hangi kafa buya - 14-03-2022, 22:37:42Onlar tl kazanmıyorlar. İki tarafın da 4000 birim kazandığını düşünün. Onlar 2 birime bir litre veya galon(3.4 litre) alıyorlar. Biz 23 birime 1 litre alıyoruz.Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2022, 22:42:41Her türlü seviyorlar vallaaizguden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2022, 22:44:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eline verilen formülle bile işlem yapamadığına göre, sen Türkiye için ham petrol alımı yapsan daha iyi olur.Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle