• 14-03-2022, 22:34:02
    #46
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brent petrol yükseliyor diye hafta sonu hariç her gün zam geliyordu.Şimdi petrol 133 dolardan, 105 dolara gelmiş hala indirim yok ses soluk yok.İndirim olması için ne bekleniyor? Mazot pahalılığı çiftçiden, kargocuya kadar herkesi etkiliyor. Benim arabam yok olsa bile 50 liralık alıyorum devride bitti.
    Bu arada indirim dediğime bakmayın keşke geçen sene ekim aylarındaki fiyatlara gelse
    türkiyede bişeyin fiyatı çok hızlı çıkar ancak hiç bir zaman aynı hızda düşmez 😁
  • 14-03-2022, 22:35:25
    #47
    Üyeliği durduruldu
    HMRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzin pahalı kardeşim.

    Bu senin ülkenin durumu: (Paranın alım gücü)

    Switzerland 147
    Iceland 127
    Israel 126
    Denmark 124
    Norway 124
    Australia 120
    Ireland 118
    Luxembourg 118
    Sweden 114
    New Zealand 112
    Finland 111
    Japan 107
    United Kingdom 105
    Netherlands 103
    Belgium 102
    Canada 102
    Austria 101
    France 100
    United States 100
    Germany 95
    Italy 89
    South Korea 88
    Spain 84
    Slovakia 77
    Portugal 76
    Estonia 75
    Slovenia 75
    Greece 73
    Czech Republic 68
    Latvia 68
    Chile 66
    Lithuania 61
    Hungary 56
    Mexico 56
    Poland 52
    Colombia 43
    Turkey 36

    Bu da sana en yakın puana sahip ama senden daha iyi durumdaki ülkenin benzine harcadığı para: 1 LT - $0.6.

    Mexico - $1.15 / litre
    Poland - $1.2 / litre
    Columbia - $0.6 / litre


    Sen Polonya kadar iyi "para alım gücüne" sahip olsan, 17 TL vermen gerekir.
    Hocam ekonomiyle benzinin ne alakası var ya uçmuşsun sen

    Sana ithal ürün örneği veriyorum yine anlamıyorsun.

    Sana versinler o zaman benzin alım satımını sen yap

    Hangi kafa buya
  • 14-03-2022, 22:35:43
    #48
    Nakliye ücretleri hocam
  • 14-03-2022, 22:37:42
    #49
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun bile hocam ne indirimi?

    Almanya gibi devasa ekonomisi olan ülkede bile 2 euro benzin
    Onlar tl kazanmıyorlar. İki tarafın da 4000 birim kazandığını düşünün. Onlar 2 birime bir litre veya galon(3.4 litre) alıyorlar. Biz 23 birime 1 litre alıyoruz.
  • 14-03-2022, 22:38:57
    #50
    Petrol fiyatı düşüyor ancak dolar artıyor. Niye indirim gelsin?
  • 14-03-2022, 22:41:43
    #51
    zam gelince anında yapıştırılar
  • 14-03-2022, 22:42:41
    #52
    aizguden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Petrol fiyatı düşüyor ancak dolar artıyor. Niye indirim gelsin?
    Her türlü seviyorlar valla
  • 14-03-2022, 22:44:06
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekonomiyle benzinin ne alakası var ya uçmuşsun sen
    Sana ithal ürün örneği veriyorum yine anlamıyorsun.
    Sana versinler o zaman benzin alım satımını sen yap
    Hangi kafa buya
    Eline verilen formülle bile işlem yapamadığına göre, sen Türkiye için ham petrol alımı yapsan daha iyi olur.
  • 15-03-2022, 00:07:01
    #54
    Şunu bekliyorlar 103 dolardan 110 dolara çıkacak ve zam yapacaklar..