Uygun bile hocam ne indirimi?
Almanya gibi devasa ekonomisi olan ülkede bile 2 euro benzin
Onlar tl kazanmıyorlar. İki tarafın da 4000 birim kazandığını düşünün. Onlar 2 birime bir litre veya galon(3.4 litre) alıyorlar. Biz 23 birime 1 litre alıyoruz.