O değilde hükümet bizi şımartmamak adına yapılan zamların miktarını azaltabilir

düşünsenize 4-5 gün arka arkaya günlük 2 tl indirim geldi falan haberleri olsa millet şahlanıyoruz falan sanar sanırm.
çabuk unutur bizim millet o nedenle indiriimleri kendi çıkarları için kullanacak hükümetin ekmeğine yağ sürmemek gerek..