gecenin 3 ünde hastaneye gidiyoruz covid 19 dolayı hastalandık neymiş emniyet kemeri takılı değilmiş, gece 3 agalar 3 3 3 yol bomboş!
tabi tartıştık arkadaş ile
sonuç olarak ödemedim 2 senedir duruyor, af çıkana kadar da ödemeyeceğim. aracı satmaya da niyetim yok.
af felan çıkar diye bekliyorum, size de tavsiye ederim ^^
kotayı doldurmak için keyfekeder ceza yazıyorlar. Yok öyle dünya
Akşam Akşam 1823 TL Ceza Yazdılar!
28
●2.102
- 21-02-2022, 23:58:20Kusura bakmada covid bahane Gecenin 3 de yollar sizemi ait yolda bi kaza yapsanız felç geçirseniz dahamı iyi 2 senedir ödemeyebilirsin eninde sonunda alırlar merak etme af mat bahane 🥺manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 00:30:07Kısa ya da uzun kalmış olmanız farketmez hocam emniyet şeridine girmeniz yasak ve girmişsiniz bence hiç inatlaşmayın erken ödeyip kurtulun. İtiraz etmek için sunacağınız bir argümanınız yok çünkü girmemiş olsanız da art niyetli olarak girdi gibi ceza kesseler anlarım ama siz zaten kendiniz de girdiğinizi söylüyorsunuz. O yüzden hiç uğraşmadan ödeyin gitsin. Ek olarak yukarıda bir arkadaş da yazmış da kesilecekse herkese kesilsin demişsiniz de diğerlerine kesilmediğini nereden biliyorsunuz?ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam emniyet kemeri takmanın saati mi var ki gece 3 diye özellikle belirttiniz. Ayrıca siz af olayını çok yanlış anlamışsınız. Afta ceza silinmez faizi silinir ve yüklü bir ödeme ise taksite bölünür yani af geldi benim cezam da silinir ödemem diye düşünmeyin.manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-02-2022, 00:45:18sevdiklerin falan hastalandığında kemer mi düşünüyorsun hocam sen?ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de kemeri savunurum zaten de konu kemer değil
konu gecenin 3 ünde bomboş yolda - yol dediğimde istanbul e5 falan değil bildiğin ilçe yolu - 2 şerit - hastaneye yetişirken haksız yere emniyet kemeri cezası yemem.
50 ile gidiyordum hemde ama sizi de anlıyorum insan başına gelmeden anlayamıyor. bu tamamen empati ile alakalı saygı duyuyorum
af olayıyla da ilgilenmediğim için bilmediğim bir husus olduğu doğrudur fakat fikrim sabittir, bilgilendirme için teşekkür ederim - 22-02-2022, 00:54:41Konu ne olursa olsun ben emniyet kemerini düşünüyorum hocam içiniz rahat olsun. Hatta tek kendimin değil arabada kim varsa hepsinin kemerlerini çok farklı bir durum olmadığı sürece taktırıyorum. Hastane vs durumlarında insanlar olduğundan daha farklı davranmaya ve paniklemeye müsaittir bu nedenle de güvenliğe ekstra özen gösteririm ki emniyet kemeri takma işi 2 saniyelik bir iş yani emniyet kemeri takmakla uğraşmadım diyerek 10 dakika önce varış yapmıyorsunuz. Ben şimdi ne dersem diyeyim siz aksini iddia edeceksiniz ancak emniyet kemeri öncelikle sizin canınız için önemli sonrasında ise kurallar ile takılması zorunlu. Yani her türlü takmak zorundaydınız. İstanbul'da ya da ilçede olmanız 180 ile ya da 50 ile gitmeniz arasında bir fark yok her durumda da zorunlu ve takılmalı.manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun dışında o kadar saçma cezalar yedim ki içlerinden benim hatam diyip ses etmediklerim de oldu itiraz edip iptal ettirdiklerim de oldu yani emin olun çok fazla sayıda ve miktarlarda cezam vardır. Sizinle empati yapabilecek en doğru kişilerden biriyim. Ancak burada haksızsınız. - 22-02-2022, 01:03:05Resimde tam olarak çizemesem de yanyol dediğim alan ile emniyet şeridi dediğim alan aslında aynı nokta emniyet şeridi olarak bile geçmiyor bile olabilir zaten sorunda burada. diğer hususa gelecek olursam 10 saniyede 3-5 araca ceza yaza yaza gidebiliyor olması mümkün değil. yolun genişlemesini beklediğim için (yol vermek için) bana %100 kıl kaptı. yol verdikten sonra kornaya üst üste basmasından belli zaten. bahsettiğim araç zaten trafik polisi değil. sivil çakarlı bir araç. neyse ödemeyi düşünmüyorum araç satışı zamanı (satarsam) o zaman düşünülür. orada cezayı hak ettiğimi düşünmüyorum. Edit: normal bir yolda emniyet şeridi kullanıyor olsam amenna zaten yazsın. ama ileride dönecek yer var yanyol var sağ yanyola girmeden dönmem mümkün değil.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 22-02-2022, 01:09:53Hocam bahsettiğiniz yolu çok iyi anladım. Tam olarak neresi bilmiyorum ama Basın Ekspress yolundan Güneşli çıkışına giderken de tam olarak bahsettiğiniz şekilde bir yer var hatta çizimi ilk gördüğümde orası bile olabilir diye düşündümualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümkün değil dediğiniz tam olarak nedir 10 tane aracın plakasını bildirip ceza kestirmek ise çok daha fazlası mümkün. Bir de o aracın kestirdiğine emin misiniz genelde bu tür yollarda sote köşelerde emniyet şeridini gören kameralar olur. Siz bir sorun yaşadınız diye o arabadan biliyorsunuz ancak dediğim türlü şeyler de olabilir. Direkt böyle yetkisi olan birinin aracı ile sorun yaşadığınızda genelde direkt olarak arabayı durdurup sağa çektiriyorlar bir keresinde kaza ile Basın Ekspres'te Ahmet Davutoğlu'nun konvoyuna karışıp dalgınlıkla Ahmet Davutoğlu'nun makam aracına korna ve selektör yapmıştım sonra zar zor paçayı kurtardım oradan biliyorum
Siz bilirsiniz ancak ceza nasıl kesilmiş olursa olsun ellerinde orada bulunduğunuza dair fotoğraf varsa cezanın iptali mümkün değil. Satana kadar ödemeyeceğim demişsiniz de muayene de mi yaptırmayacaksınız. Aracın trafik cezası varsa muayene istasyonundan randevu alıp da muayeneyi yaptıramıyorsunuz. Haberiniz olsun. Bir de üzerine muayenesizlikten ceza yemeyin. - 22-02-2022, 08:53:36Kural nettir hocam b işin maalesef 1 metresi 100 metresi farketmiyor. Ama tabi kazaya sebebiyet nedeni ile ceza yazılması hoş olmamış.
Bende birkaç yıl önce ters şeritten ceza yedim. Yol bomboş girdiğim yer tek şerit 10 metre var yok sağa bir döndüm polisler bekliyordu gel gel yaptılar



Mümkün değil dediğiniz tam olarak nedir 10 tane aracın plakasını bildirip ceza kestirmek ise çok daha fazlası mümkün. Bir de o aracın kestirdiğine emin misiniz genelde bu tür yollarda sote köşelerde emniyet şeridini gören kameralar olur. Siz bir sorun yaşadınız diye o arabadan biliyorsunuz ancak dediğim türlü şeyler de olabilir. Direkt böyle yetkisi olan birinin aracı ile sorun yaşadığınızda genelde direkt olarak arabayı durdurup sağa çektiriyorlar bir keresinde kaza ile Basın Ekspres'te Ahmet Davutoğlu'nun konvoyuna karışıp dalgınlıkla Ahmet Davutoğlu'nun makam aracına korna ve selektör yapmıştım sonra zar zor paçayı kurtardım oradan biliyorum