gecenin 3 ünde hastaneye gidiyoruz covid 19 dolayı hastalandık neymiş emniyet kemeri takılı değilmiş, gece 3 agalar 3 3 3 yol bomboş!

tabi tartıştık arkadaş ile

sonuç olarak ödemedim 2 senedir duruyor, af çıkana kadar da ödemeyeceğim. aracı satmaya da niyetim yok.


af felan çıkar diye bekliyorum, size de tavsiye ederim ^^

kotayı doldurmak için keyfekeder ceza yazıyorlar. Yok öyle dünya