gecenin 3 ünde hastaneye gidiyoruz covid 19 dolayı hastalandık neymiş emniyet kemeri takılı değilmiş, gece 3 agalar 3 3 3 yol bomboş!
tabi tartıştık arkadaş ile
sonuç olarak ödemedim 2 senedir duruyor, af çıkana kadar da ödemeyeceğim. aracı satmaya da niyetim yok.
af felan çıkar diye bekliyorum, size de tavsiye ederim ^^
kotayı doldurmak için keyfekeder ceza yazıyorlar. Yok öyle dünya
Kusura bakmada covid bahane Gecenin 3 de yollar sizemi ait yolda bi kaza yapsanız felç geçirseniz dahamı iyi 2 senedir ödemeyebilirsin eninde sonunda alırlar merak etme af mat bahane 🥺