Kural nettir hocam b işin maalesef 1 metresi 100 metresi farketmiyor. Ama tabi kazaya sebebiyet nedeni ile ceza yazılması hoş olmamış.

Bende birkaç yıl önce ters şeritten ceza yedim. Yol bomboş girdiğim yer tek şerit 10 metre var yok sağa bir döndüm polisler bekliyordu gel gel yaptılar