• 11-01-2022, 16:58:39
    #37
    Afiyet olsun, fiyatlar böyleyken ancak marketlerden hazır pizza alabiliyorum. Tadı çok benzemez ama öneririm.
  • 11-01-2022, 16:59:06
    #38
    Önceden sadece zam gelirdi son zamanlarda hem zam geliyor hem de porsiyonlar küçülüyor (:
  • 11-01-2022, 17:00:14
    #39
    hocam illa doyacaksınız diye birşey yok
    adamlar tadımlık göndermiş
    tadına bak diye yani

    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz

    60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
    Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.

    Yorumu size bırakıyorum.
    Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.


  • 11-01-2022, 17:04:18
    #40
    Hocam bizim oralarda meşhur olan patıl ekmeği var. Direk onu alıp üstüne bir kaç şey atmışlar göndermişler. Boyut olarak da aynı.
  • 11-01-2022, 17:07:00
    #41
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık konuyu açanlara da inanmamaya başladım.
    • Konuyu açan arkadaşımız yalan söylüyor ( bizimle eğlenmek istiyor )
    • Dominos tarafından sipariş karışmış olabilir.
    • Görselde görünen ürünü arkadaş sipariş vermemiş olabilir. Küçük boy kalın dilim seçilmiş olabilir.
    İstenen pizza sarımsak sever sucuklu pizza - neredeyse her hafta sipariş veririm çünkü eşimle yemeyi seviyoruz. ( hamile olduğu için bunu canı çekiyor ) Ancak gelen pizza çok farklı
    Hocam mesajı bilerek beğendim beğenme sebebim Eşinizin ne sevdiğini neden aldığınızı açıklamanız çok ince düşünen ve sevginizi gösteren birisiniz. Afiyetler olsun
  • 11-01-2022, 17:07:56
    #42
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mesajı bilerek beğendim beğenme sebebim Eşinizin ne sevdiğini neden aldığınızı açıklamanız çok ince düşünen ve sevginizi gösteren birisiniz. Afiyetler olsun
    İyi hoş da konu açtık diye biz yalancı çıktık
  • 11-01-2022, 17:09:22
    #43
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hoş da konu açtık diye biz yalancı çıktık
    Hahahah küçük boylar öyle hocam maalesef geçen sevdiğim biriyle yedik büyük boy 55 TL idi pahalıydı ama baya büyüktü yani. Boya dikkat edin hocam görsele aldanmayın Burgerin görselleri gibi
  • 11-01-2022, 17:10:47
    #44
    dişimin kovuğunu doldurmaz
  • 11-01-2022, 17:11:07
    #45
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz

    60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
    Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.

    Yorumu size bırakıyorum.
    Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.


    Sakarya'da sipariş verdiyseniz, hangi şube olduğunu tahmin edebilirim

    Size tavsiyem pizza yiyecekseniz, Panino Pizza'dan söyleyin. Sakarya Erenler şubesi, şuan için en iyi pizzayı yapan adres.