Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi hoş da konu açtık diye biz yalancı çıktık
Hahahah küçük boylar öyle hocam maalesef geçen sevdiğim biriyle yedik büyük boy 55 TL idi pahalıydı ama baya büyüktü yani. Boya dikkat edin hocam görsele aldanmayın Burgerin görselleri gibi