Hocam ordan yemek yeme burdan yemek yeme, orayı boykot et burdan sipariş verme

Ne yapalım aç mı kalalım🤔
Boykot değil ki beceriksizler bir defa hatırlarım 2sene önce olmus tu buna benzer bir pizza geldi dedim bu ne aradılar falan sonra arayan kişi sorunu çözmek dursun müdürdü Domino's merkezde hastane anılarını anlattı bana 🤣 o gündür bugündür Domino's u Türkiye de kapıma yaklaştırmıyorum işini daha iyi yapan bir çok marka zaten mevcut 🙂