• 11-01-2022, 18:04:55
    #55
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dominostan hala yemek yiyen kaldı mı
    Hocam ordan yemek yeme burdan yemek yeme, orayı boykot et burdan sipariş verme Ne yapalım aç mı kalalım🤔
  • 11-01-2022, 18:08:12
    #56
    Evde kendimiz yapıyoruz , malzemeden çalma olmuyor
  • 11-01-2022, 18:09:59
    #57
    60₺ lik hamur böyle oluyormuş demek ki
  • 11-01-2022, 18:44:00
    #58
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ordan yemek yeme burdan yemek yeme, orayı boykot et burdan sipariş verme Ne yapalım aç mı kalalım🤔
    Boykot değil ki beceriksizler bir defa hatırlarım 2sene önce olmus tu buna benzer bir pizza geldi dedim bu ne aradılar falan sonra arayan kişi sorunu çözmek dursun müdürdü Domino's merkezde hastane anılarını anlattı bana 🤣 o gündür bugündür Domino's u Türkiye de kapıma yaklaştırmıyorum işini daha iyi yapan bir çok marka zaten mevcut 🙂
  • 11-01-2022, 18:46:19
    #59
    Dominos'dan yıllardır sipariş vermiyorum, vermem de. Kalite deesen yok, boyut desen yok. Orta boy diye küçük boy satıyorlar.
  • 11-01-2022, 18:57:46
    #60
    bu pizzacılar iyiyce işin suyunu çıkardılar. hamuru 60 liraya satmak nedir. en kötü pizza 30 liradan başlıyor. en iyisi almayıp batmalarını sağlamak.
  • 11-01-2022, 19:04:37
    #61
    ramazan pidesi vermişler size hocam
  • 11-01-2022, 19:07:45
    #62
    Dominos pişmanlıktır hocam. Butik pizzacıları tercih ederim...
  • 11-01-2022, 19:10:47
    #63
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz

    60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
    Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.

    Yorumu size bırakıyorum.
    Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.


    online şubeden al ile 30 liraya orta boy yiyorum ben hep