60 Liraya Pizza Yedim - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
60 Liraya Pizza Yedim
91
●
3.163
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
60 Liraya Pizza Yedim
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
11-01-2022, 16:53:02
#28
Asulee
salçalı ekmekle kapışır bu.
11-01-2022, 16:53:41
#29
erkantalhaboz
afiyet olsun
11-01-2022, 16:54:31
#30
wam
pizza lazza öneririm. 50 liraya tüm gün büyük pizza tok tutuyor
11-01-2022, 16:55:31
#31
Mücahit
wam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pizza lazza öneririm. 50 liraya tüm gün büyük pizza tok tutuyor
İlk onu söyledim ama sipariş iptal edildi ne yazık ki.
11-01-2022, 16:55:40
#32
farabi
60 TL ye 3 tane zurna dürüm yerim. Geçmiş olsun hocam. Böyle durumlar için gel al daha mantıklı
11-01-2022, 16:55:52
#33
vipsmedya
VipsMedya.Com
PİZZA SÜRİYEDEN GELMİŞ GİBİ
11-01-2022, 16:56:53
#34
Misafir
son dönemde enflasyonun artması ile fiyatlar zaten uçtu bide üstüne hayallerimiz ile oynuyorlar ben artık çoğu şeyi evde kendim yapmaya çalışıyorum hayallerimin ölmesinden bıktım diyebilirim.
11-01-2022, 16:57:16
#35
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
Afiyet olsun
11-01-2022, 16:57:48
#36
Metehan
Çok uzun zamandır ilgili firmadan hiçbir şey yemiyorum. Hem çok pahalı, hem çok tatsız vs. Mahalle pizzacıları dahi daha iyi pizza yapıyor gerçekten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler