• 11-01-2022, 16:42:46
    #10
    afiyet olsun hocam o sizi yemiş gibi duruyor
  • 11-01-2022, 16:43:16
    #11
    küçük boy mu bu?
  • 11-01-2022, 16:43:19
    #12
    Dava açsanız kazanırsınız (!)
  • 11-01-2022, 16:43:35
    #13
    Dominostan hala yemek yiyen kaldı mı
  • 11-01-2022, 16:44:09
    #14
    xsalomon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçük boy mu bu?
    Küçük boy da bu kadarını da beklemiyordum. Fotoğrafı gördüğümde orta veya büyük boydur diye düşünüp hiç okumamıştım başlığı. Kaldı ki okusam da küçük boy bu mu oluyor yani
  • 11-01-2022, 16:44:11
    #15
    25 liraya sigara aldım bende az önce içmeyi düşünmüyorum birbirimize bakıyoruz paketle..
  • 11-01-2022, 16:44:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    60TL'yi Aquada harcıyabilirdik, afiyet olsun.
  • 11-01-2022, 16:44:21
    #17
    İndirimsiz yenilecek şeyler değil bunlar
  • 11-01-2022, 16:44:49
    #18
    Resimdeki pizza ile onun aynı olma şansı yok sanırım siz görselleri karıştırdınız. Öncelikle resimdeki pizza ince hamur büyük boy sizin siparişiniz normal hamur ve küçük boy gördüğüm kadarıyla. Pizzanın görseline bir şey diyemem ama o tarz olmayacağı zaten sipariş verirken belliymiş