60 Liraya Pizza Yedim
91
●3.163
- 11-01-2022, 16:45:53Fındık pide gibi olmuş

Domino's pizza kendini aşmış durumda yazın 2 kişi tıka basa yediğimiz pizzayı geçen gün sipariş verdim. Atıştırmalık niyetine yedik fiyatlardan hiç bahsetmiyorum en basit pizza 40-50tl ile başlıyor. Normal kenar olsun +4tl vs. derken yine 60-70 buluyor. - 11-01-2022, 16:46:21Son siparişimin görseli hocam buZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani aldandıkta bu kadar da olmaz ki.
- 11-01-2022, 16:48:29Artık konuyu açanlara da inanmamaya başladım.
- Konuyu açan arkadaşımız yalan söylüyor ( bizimle eğlenmek istiyor )
- Dominos tarafından sipariş karışmış olabilir.
- Görselde görünen ürünü arkadaş sipariş vermemiş olabilir. Küçük boy kalın dilim seçilmiş olabilir.
- 11-01-2022, 16:50:46Size neden yalan söyleyeyimTatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelin yemeksepeti hesabıma birlikte girelim. Son siparişimin görseline sağ tıklayıp bağlantıyı kopyaladım ve konuya yapıştırdım. Kuryeye de sorduğumda bir yanlışlık olmadığını söyledi. Ben zaten üzerine 10₺ eklettirdim dominos soslu olması için. Konu buradaki fiyat değil. Gelen pizza ile görseldeki pizza boyutunun arasında ki dağlar kadar fark.
- 11-01-2022, 16:52:46şikayet etmek lazım
sadece pramasyonunu yollamışlar sanırım

