• 11-01-2022, 16:45:27
    #19
    En iyisi sanırım
    60 tl sizi yemiş hocam
  • 11-01-2022, 16:45:53
    #20
    Fındık pide gibi olmuş

    Domino's pizza kendini aşmış durumda yazın 2 kişi tıka basa yediğimiz pizzayı geçen gün sipariş verdim. Atıştırmalık niyetine yedik fiyatlardan hiç bahsetmiyorum en basit pizza 40-50tl ile başlıyor. Normal kenar olsun +4tl vs. derken yine 60-70 buluyor.
  • 11-01-2022, 16:46:21
    #21
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimdeki pizza ile onun aynı olma şansı yok sanırım siz görselleri karıştırdınız. Öncelikle resimdeki pizza ince hamur büyük boy sizin siparişiniz normal hamur ve küçük boy gördüğüm kadarıyla. Pizzanın görseline bir şey diyemem ama o tarz olmayacağı zaten sipariş verirken belliymiş
    Son siparişimin görseli hocam bu Yani aldandıkta bu kadar da olmaz ki.
  • 11-01-2022, 16:46:33
    #22
    Pizzanın üzerinde ki mayonez mi?
  • 11-01-2022, 16:48:29
    #23
    Artık konuyu açanlara da inanmamaya başladım.
    • Konuyu açan arkadaşımız yalan söylüyor ( bizimle eğlenmek istiyor )
    • Dominos tarafından sipariş karışmış olabilir.
    • Görselde görünen ürünü arkadaş sipariş vermemiş olabilir. Küçük boy kalın dilim seçilmiş olabilir.
    İstenen pizza sarımsak sever sucuklu pizza - neredeyse her hafta sipariş veririm çünkü eşimle yemeyi seviyoruz. ( hamile olduğu için bunu canı çekiyor ) Ancak gelen pizza çok farklı
  • 11-01-2022, 16:49:17
    #24
    Kişisel Rütbe
  • 11-01-2022, 16:50:46
    #25
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık konuyu açanlara da inanmamaya başladım.
    • Konuyu açan arkadaşımız yalan söylüyor ( bizimle eğlenmek istiyor )
    • Dominos tarafından sipariş karışmış olabilir.
    • Görselde görünen ürünü arkadaş sipariş vermemiş olabilir. Küçük boy kalın dilim seçilmiş olabilir.
    Size neden yalan söyleyeyim Gelin yemeksepeti hesabıma birlikte girelim. Son siparişimin görseline sağ tıklayıp bağlantıyı kopyaladım ve konuya yapıştırdım. Kuryeye de sorduğumda bir yanlışlık olmadığını söyledi. Ben zaten üzerine 10₺ eklettirdim dominos soslu olması için. Konu buradaki fiyat değil. Gelen pizza ile görseldeki pizza boyutunun arasında ki dağlar kadar fark.
  • 11-01-2022, 16:52:29
    #26
    Firma ismi verin lütfen.
  • 11-01-2022, 16:52:46
    #27
    Platin üye
    şikayet etmek lazım


    sadece pramasyonunu yollamışlar sanırım