Fındık pide gibi olmuş

Domino's pizza kendini aşmış durumda yazın 2 kişi tıka basa yediğimiz pizzayı geçen gün sipariş verdim. Atıştırmalık niyetine yedik fiyatlardan hiç bahsetmiyorum en basit pizza 40-50tl ile başlıyor. Normal kenar olsun +4tl vs. derken yine 60-70 buluyor.