• 11-01-2022, 23:46:43
    #73
    Dominostan hala pizza alan damak zevki olmayan insanlarıda görmüş olduk
  • 12-01-2022, 00:05:44
    #74
    Son 1 yılda yediğim tüm pizzalar böyleydi diyebilirim. O kadar para ver sonuç vasat bir pizza.
  • 12-01-2022, 00:38:07
    #75
    A101 in Nimet 4lü pizzası bile daha güzel görünüyor bundan
  • 12-01-2022, 00:39:09
    #76
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dominostan hala pizza alan damak zevki olmayan insanlarıda görmüş olduk
    Alternatif olmadığında yapacak bir şey kalmıyor
    Damak zevkime sizin karar verebileceğinizi sanmıyorum.
  • 12-01-2022, 02:55:14
    #77
    dominos pizzaları gerçekten çok küçük f/p zayıf.Evde pizza yapmanız hem daha uygun hem de daha leziz olur
  • 12-01-2022, 08:10:42
    #78
    60tl ye lahmacun yeseniz 2 kisi sağlam doyardiniz ya da 1 kilo köfte yeseniz
  • 12-01-2022, 10:50:41
    #79
    Gerçekten ilginç bir pizza..
  • 12-01-2022, 11:20:36
    #80
    Hocam bi ara arkadaşlarla bir araya gelmiştik yılda 1 kez pizza yiyelim dedik herkese küçük boy sipariş ettik 5 pizzaya verdiğimiz para 200 ü bulmuştu sanırsam ve gelen 5 pizzayı 1 kişi bile yese doymazdı, simitin pizza hali gibi bişey geldi
  • 12-01-2022, 11:34:01
    #81
    Dominos sos bayağı kötü onu biliyorum da, size orta yerine küçük göndermişler hocam
    Restorana iletin telafi ederler