Merhaba,
Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz
60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.
Yorumu size bırakıyorum.
Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.
Sakarya'da sipariş verdiyseniz, hangi şube olduğunu tahmin edebilirim
Size tavsiyem pizza yiyecekseniz, Panino Pizza'dan söyleyin. Sakarya Erenler şubesi, şuan için en iyi pizzayı yapan adres.