• 08-09-2021, 04:04:37
    #73
  • 08-09-2021, 04:18:18
    #74
    disconnected from server (ban atildi)
    Banada ban atılırsa üzülürüm
  • 08-09-2021, 04:31:29
    #75
    Bu konu baya sitemkar olmuş
  • 08-09-2021, 05:04:13
    #76
    lambda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazan arkadaş yanlış bir çıkışla yanlış bir şekilde tepkisini dile getirmiş, ama ne olursa olsun aşırı derecede büyük şeyler olmadığı sürece bir üyenin böyle hemen banlanmasını tasvip etmiyorum.
    Güç zehirlenmesi hiçbir zaman doğru değildir, ıslah etmek uyarmak orantılı ceza vermek gerekir.

    Geçici bir dondurma, uyarı veya süreli ban gibi bir şey daha ıslah edici bir yöntem olurdu zannımca.

    Arkadaşın kesinlikle ceza alması gerektiğini düşünüyorum ama banlanmasının da abartı olduğunu düşünüyorum, çoğumuz burada web sitelerimizde müşterilerden ne tepkiler alıyor yeri geliyor küfürler yiyoruz.
    Engeli basıp geçmek kolay veya kötü hizmet verip sıvışmak da kolay.

    Sadece burada geçen mesele "bu konuyu açıp o sözleri yazmak" ise;

    Banlanacak kadar büyük bir mesele olmadığını düşünerek fikrimi belirtmek istedim, haksızlığa tepkisiz kalamaz ve destekleyemezdim.
    Giden arkadaşlara geçmiş olsun diliyor, teşekkür ediyorum.
    Size katılmıyorum. Belli ki bu arkadaş için R10 zaten bir şey ifade etmiyor yani arkadaşa 1 aylık ceza verseler üslubunu düzelteceğini düşünmüyorum. Aksine , bu durum onu iyice sinirlendirecek ve foruma zarar vermek adına elinden gelen her şeyi yapacaktır. İnternet sektörünün içinde olan birisi ise zaten zaman geçtikçe ne kaybettiğini anlayacaktır fakat iş işten geçmiş olacak.. Aslında bu duruma en uygun söz "Bir müsibet bin nasihatten iyidir"
  • 08-09-2021, 07:52:46
    #77
    Forumun tüm ilgisini üzerine çektin, tebrikler
  • 08-09-2021, 08:56:18
    #78
    O kadar dediler
  • 08-09-2021, 08:58:44
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Alabildikleri tüm önlemleri almışlar zaten, En kötü dolandırıldığınız zaman savcılığa gidersiniz, r10 zaten tüm üyelerin bilgilerini tutuyor.
    İlla ki işin içinden çıkarsınız yani. Kimsenin parası kimsede kalmaz.
  • 08-09-2021, 09:34:00
    #80
    Ban geliyorum demez gelir kardeş. Bir gün herkes banl.. şaka şaka iyi uçuşlar
  • 08-09-2021, 09:35:38
    #81
    Administrator
    lambda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazan arkadaş yanlış bir çıkışla yanlış bir şekilde tepkisini dile getirmiş, ama ne olursa olsun aşırı derecede büyük şeyler olmadığı sürece bir üyenin böyle hemen banlanmasını tasvip etmiyorum.
    Güç zehirlenmesi hiçbir zaman doğru değildir, ıslah etmek uyarmak orantılı ceza vermek gerekir.

    Geçici bir dondurma, uyarı veya süreli ban gibi bir şey daha ıslah edici bir yöntem olurdu zannımca.

    Arkadaşın kesinlikle ceza alması gerektiğini düşünüyorum ama banlanmasının da abartı olduğunu düşünüyorum, çoğumuz burada web sitelerimizde müşterilerden ne tepkiler alıyor yeri geliyor küfürler yiyoruz.
    Engeli basıp geçmek kolay veya kötü hizmet verip sıvışmak da kolay.

    Sadece burada geçen mesele "bu konuyu açıp o sözleri yazmak" ise;

    Banlanacak kadar büyük bir mesele olmadığını düşünerek fikrimi belirtmek istedim, haksızlığa tepkisiz kalamaz ve destekleyemezdim.
    Giden arkadaşlara geçmiş olsun diliyor, teşekkür ediyorum.
    işin arka planını tam olarak bilmeden "güç zehirlenmesi" felan diye atıp tutmak ne güzel değil mi?
    • Konuyu açan kullanıcı MULTİ ÜYE! Diğer hesabı daha önceden banlanmış.
    • Diğer kullanıcı da üyeler için "ben gitsem yerime kim gelecek DİĞERLERİNDE ÜYELİK VASFIMI VAR" yazarak TÜM ÜYELERİ aşağılayan ifade kullanıyor..



    Bu yazılarından dolayı banlandığı için haksızlık yapıldığını düşünüyorsan üzülerek belirtmek istiyorum ki kendinin vasıfsız bir kişi olduğunu düşünüyor olabilirsin. Ben burada ki kullanıcıların vasıfsız bir insan olduklarını düşünmüyorum!
    Bazen sadece muhalif olmak için doğrulara gözlerinizi kapatmayın biz kimseyi haksız olarak uzaklaştırmıyoruz.

    Güç zehirlenmesi öyle mi?
    Gerçekten yazıklar olsun..