Alabildikleri tüm önlemleri almışlar zaten, En kötü dolandırıldığınız zaman savcılığa gidersiniz, r10 zaten tüm üyelerin bilgilerini tutuyor.
İlla ki işin içinden çıkarsınız yani. Kimsenin parası kimsede kalmaz.