• 07-09-2021, 22:49:41
    #46
    olinjoasnfoiflnwjmoiwqmdflÅŸqwmfÅŸlqwföqöflwqwfà ¶qwf
  • 07-09-2021, 22:50:08
    #47
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya üşenmedim bütün yorumları okudum, r10 ailesi çok komik gerçekten
    Evet ben hep söylüyorum gece 12 den sonra farklı konular açılıyor diye ama bu gece 12 olmadan açıldı
  • 07-09-2021, 22:50:17
    #48
    hooop noluyo burda
  • 07-09-2021, 22:55:47
    #49
    coşkun bey ve akıncıları birazdan burada olurlar

    https://www.youtube.com/watch?v=8GZZ...channel=suatYT
  • 07-09-2021, 22:58:05
    #50
    "Hayatım boyunca beni dolandırmaya kalkışmamış tek bir kişiyi dolandırmadım"
    Sülün Osman
  • 07-09-2021, 23:12:14
    #51
    Şu internet aleminde nadir kalan güzel ortamlardan biri r10. Bir sıkıntınız veya mağduriyetiniz varsa bunu yetkili kişilere iletebilirsiniz. Yapılan güzel hareketleri karalamak size birşey kazandırmaz aksine ban getirir.
  • 07-09-2021, 23:17:04
    #52
    Bitco çöktü milli takım 4 yedi sonra bu insanlar niye böyle diyonuz.
  • 07-09-2021, 23:31:33
    #53
    Yok emektar üyeymiş yok bilmem neymiş + yok banlı eski üyeymiş
  • 07-09-2021, 23:54:09
    #54
    Şurda oturmuş çay içiyorum adam kalkmış diyor ki diğerlerinde üyelik vasfı mı var Ben ne yaptım arkadaşım ?