• 08-09-2021, 01:52:19
    #64
    Arkadaş pek pozitif başlamamış, tarzını onayladığımdan değil ama direk banlanacak kadar ileri gitmemiş sanki. Keşke en azından bi dinleseydik, var mıydı derdi sıkıntısı öğrenseydik, R10 ailesi olarak.
    Problem yoksa, haksızsa ona göre gereği yapılır veya varsa ona göre adım atılabilirdi. Bir bakıma geri bildirim sayılır.
    Mesajların çoğu da gırgır, buraya özel değil ama sanalda veya reelde hepimizin başına gelebilir. Belki bir mağduriyet yaşarız, haklıyız ama güç karşı tarafta. Bu durumda sakin kalıp derdini anlatabiliyorsan tebrikler.
  • 08-09-2021, 02:03:56
    #65
    sbulutakyuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş pek pozitif başlamamış, tarzını onayladığımdan değil ama direk banlanacak kadar ileri gitmemiş sanki. Keşke en azından bi dinleseydik, var mıydı derdi sıkıntısı öğrenseydik, R10 ailesi olarak.
    Problem yoksa, haksızsa ona göre gereği yapılır veya varsa ona göre adım atılabilirdi. Bir bakıma geri bildirim sayılır.
    Mesajların çoğu da gırgır, buraya özel değil ama sanalda veya reelde hepimizin başına gelebilir. Belki bir mağduriyet yaşarız, haklıyız ama güç karşı tarafta. Bu durumda sakin kalıp derdini anlatabiliyorsan tebrikler.
    Hocam pek sorununu dile getirmek veya çözümlemek için açılmış bir konuya benzemiyor. Uslubu çok yanlış. Yani emin olun, Coşkun bey bile pm atsa dostum problem nedir şikayetin nedir anlat bakayım dese, ona bile atarlanıp screenshot alıp konuya eklerdi. Derdi olanın açtığı konu ile bu açılan konunun alakası yok.
  • 08-09-2021, 02:06:46
    #66
    Tolga26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun olayı neydi ya unuttum link var mı 😂
    youtube da "maske takmayan motorcu" diye aratın hocam. Önce polislere atarlanmıştı sonrası malum.
  • 08-09-2021, 02:10:55
    #67
    Şimdi konularına baktım da bir tane bile şikayet konusu yok. Sanırım forumu karalamaya gelmiş ukala.
  • 08-09-2021, 02:18:08
    #68
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir cisim yaklaşıyor...
    Vayy ve hocam. 15 yıl olayı Efsane olmuş. Umarım bende görebilirim. Sizin gibi insanları görünce içime su serpiliyor. Güven kokuyorsunuz.
  • 08-09-2021, 02:20:16
    #69
    hiç
  • 08-09-2021, 02:22:40
    #70
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pek sorununu dile getirmek veya çözümlemek için açılmış bir konuya benzemiyor. Uslubu çok yanlış. Yani emin olun, Coşkun bey bile pm atsa dostum problem nedir şikayetin nedir anlat bakayım dese, ona bile atarlanıp screenshot alıp konuya eklerdi. Derdi olanın açtığı konu ile bu açılan konunun alakası yok.
    Aynı şekilde üslubu doğru değil, ben olsam uğraşmaz banlardım, o potansiyel bende var. Yönetime ne yapacağını söylemek benim haddim değil elbette. Ama yanlışım yoksa orada direk ban sebebi göremedim. Haksızmışız gibi dinleyebilirdik.
    Gerçekten niyeti kötüyse anlaşılırdı, şu an sadece varsayım. Söz hakkı vermedik, insanız sonuçta.
  • 08-09-2021, 03:09:08
    #71
    Bende bugün forumda ilginç bir konuya denk gelmemiştim, sayfayı yenileyince gördüm. Teşekkürler arkadaş, bu eksikliğimizi giderdiğin için sağolasın.
  • 08-09-2021, 03:12:53
    #72
    şafak batmayan güneş