Hocam pek sorununu dile getirmek veya çözümlemek için açılmış bir konuya benzemiyor. Uslubu çok yanlış. Yani emin olun, Coşkun bey bile pm atsa dostum problem nedir şikayetin nedir anlat bakayım dese, ona bile atarlanıp screenshot alıp konuya eklerdi. Derdi olanın açtığı konu ile bu açılan konunun alakası yok.
Aynı şekilde üslubu doğru değil, ben olsam uğraşmaz banlardım, o potansiyel bende var. Yönetime ne yapacağını söylemek benim haddim değil elbette. Ama yanlışım yoksa orada direk ban sebebi göremedim. Haksızmışız gibi dinleyebilirdik.
Gerçekten niyeti kötüyse anlaşılırdı, şu an sadece varsayım. Söz hakkı vermedik, insanız sonuçta.