• 07-09-2021, 23:59:19
    #55
    BlogMeclisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu internet aleminde nadir kalan güzel ortamlardan biri r10. Bir sıkıntınız veya mağduriyetiniz varsa bunu yetkili kişilere iletebilirsiniz. Yapılan güzel hareketleri karalamak size birşey kazandırmaz aksine ban getirir.
    Dh de artık üniversite forumu oldu ya sorma r10 da bi off topic var söyle güzel başka alternatif yok eğer bilen varsa yazsın
    Bende kızlarsoruyor u denemeyi düşünüyorum ama forum değil orası da nasıl olacak bilmiyorum şimdilik r10 böyle giderse devam ederiz umarım bozmaz r10 da
  • 08-09-2021, 00:02:37
    #56
    Adın Melih olsaydı müziğin bile hazırdı da. Dikkat et kendine.
  • 08-09-2021, 00:06:49
    #57
    😂 gece gece yorumlarla ne mizahlar dönmüş ya 😂👏
  • 08-09-2021, 00:32:07
    #58
    iyisite.NET
    Bu nasıl bir mesaj böyle yiğidim, seni tanımak isterim.
  • 08-09-2021, 00:46:50
    #59
    Neyseki 10 Yıl Rankına 2.5 Senem Kalmış
  • 08-09-2021, 01:08:41
    #60
    Sana forum alaccam
  • 08-09-2021, 01:18:10
    #61
    Arkadaş r10 hava yollarıyla Ban hizmetleri müdürlüğüne gönderilmiştir.
  • 08-09-2021, 01:20:07
    #62
    Davay davay 🌹
    Ben her zaman diyorum ticari kategorilerde konu açmak bile ücretli olması lazım ama beni kimse dinlemiyor. Şaka bir yana forumda hiç bir şekilde ne premium ne reklam alarak ekmeğini kazanan insanlar var. Ceviz satanda var midye satanda. Kim kimi kopartıyor bilemedim.
  • 08-09-2021, 01:41:43
    #63
    fazla içince böyle oldu