Ben her zaman diyorum ticari kategorilerde konu açmak bile ücretli olması lazım ama beni kimse dinlemiyor. Şaka bir yana forumda hiç bir şekilde ne premium ne reklam alarak ekmeğini kazanan insanlar var. Ceviz satanda var midye satanda. Kim kimi kopartıyor bilemedim.