insanın nickinin üstünün çizilmesi ve altında "üyeliği durduruldu" yazması çok kötü ya. Afedersiniz kötü yola düşmüşsün gibi oluyor
EDİT: Arkadaşlardan biri bana WP'den ulaştı ve üzerine alınmış. Ben banlanan üyeler böyledir demek istemedim. Sadece eskiden Google'da bir arama yapıp bir konuya girdiğimde bu tip banlı üyeleri görünce "acaba ne yaptı" diye düşünürdüm hep. Dolayısıyla bir benzetme yaptım. Hakkını helal etsin banlanan arkadaşlar.