• 07-09-2021, 22:43:59
    #37
    Administrator
    yuska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben gitsem yerime kim gelecek digerlerinde uyelik vasfimi var
  • 07-09-2021, 22:44:29
    #38
    Yorumlar çok iyi ya arkadaşlar

  • 07-09-2021, 22:44:59
    #39
    adamlar gitti ya laaa...
  • 07-09-2021, 22:45:08
    #40

    O iş tamam banladım arkadaşlar.
  • 07-09-2021, 22:45:40
    #41
    Maşallah akıyor bu akşam
  • 07-09-2021, 22:47:02
    #42
    Usluba bak bu böylemi yazılır ? Varsa bir şikayetin başkasıyla ilgili şikayet konusu aç
  • 07-09-2021, 22:48:02
    #43
    insanın nickinin üstünün çizilmesi ve altında "üyeliği durduruldu" yazması çok kötü ya. Afedersiniz kötü yola düşmüşsün gibi oluyor

    EDİT: Arkadaşlardan biri bana WP'den ulaştı ve üzerine alınmış. Ben banlanan üyeler böyledir demek istemedim. Sadece eskiden Google'da bir arama yapıp bir konuya girdiğimde bu tip banlı üyeleri görünce "acaba ne yaptı" diye düşünürdüm hep. Dolayısıyla bir benzetme yaptım. Hakkını helal etsin banlanan arkadaşlar.
  • 07-09-2021, 22:48:18
    #44
    • batoksca
    batoksca bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2021, 22:48:38
    #45
    Herşeyin bir usulü adabı var, varsa bir sıkıntın güzelce açar bir konu edebinle detaylıca anlatırsın. Burası bir kamusal alan değil ki, kimseyi zorla üye de yapmıyorlar, Herkes ticaretine bakıyor, forum sahibi de dahil. Varsa zarar gördüğün bir ticaret onu yazman yeterli.