• 08-09-2021, 13:57:37
    #91
    PayPal + Wise + Revolut
    Hop Hemşerim neree
  • 08-09-2021, 14:03:33
    #92
    KOZBA.NET
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda yeni üyelerin sürekli ileri sürdüğü eski yeni üye arasında fark yok saçmalığı var.
    Eski üye ile yeni üye arasında hak ve sorumluluk olarak bir fark yok.
    Ama eski üye ile yeni üye arasında emek, tecrübe ve güven konusunda ciddi bir fark var.
    Emek tecrübe ve güven akılla değil zamanla kazanılan değerlerdir.

    Eski üyeler bu forumun eski zamanlarını biliyorlar.
    Dol@ndırıldığınızda üzerine bir bardak soğuk su içilen zamanları hatırlıyoruz.
    Bazı sektörlerde forum yönetiminden birilerinin ticaret yapanlardan komisyon aldığı zamanları hatırlıyoruz.
    Para ile ban açtırılabildiği, para almak için insanların kasıtlı olarak banlandığı zamanları hatırlıyoruz.

    O yüzden eski üyeler ile yeni üyeler arasında her zaman fark olacak.
    Eski üyeler forum kültürü nedir bilen, bu kültür ile yetişmiş üyeler.
    Yeni üyeler ise hepsi için konuşmuyorum ama çoğunluğu forum kültüründen habersiz forumu sosyal medya gibi kullanan insanlar.
    Burası bir forum. Şahsi instagram sayfası değil.
    Burada ortaya atar yapamazsınız, ortaya yaptığınız atar tüm üyelere hakarettir.

    Coşkun da forumların forum olduğu zamandan o kültür ile gelmiş bir adam.
    Forum kültürünü biliyor ve forumu iyi niyetle yönetiyor.
    Kimsenin ticaretine göz dikmiyor ve bunun kıymeti hala anlaşılmadı.
    Foruma kimlik ve telefon onayını getirdi.
    Yani ticaretinizi onaylı profiller ile yaparsanız hesap soracağınız bir muhatap olacağını garanti ediyor.

    Coşkun hakim değil, moderatörler de polis ya da savcı değil.
    Foruma verdiğiniz para dol@ndırıcıları yakalamaları için değil forumun genel işleyişinin devam etmesi için.
    Dol@ndırıldığınızda, paranız çalındığında bunun hesabını sormak devletin işidir, bunun için vergi veriyorsunuz.
    Yani dol@ndırıldığınızda forum yönetimine atar yapmak yerine savcıya başvurmanız gerekiyor.
    16 yaşında çocuk daha foruma yeni üye olmuş karşısındaki ayı midir dayı midir bilmeden whatsapp'de atar yapıyor.
    Ben de üye olduğumda 17 18 yaşındaydım, bizden büyüklerin ve eski üyelerin mesajlarını alıntı yaparken veya onlarla muhatap olurken saygıda kusur etmezdik, bu kültür bitti işte hocam, sağlık olsun şimdi de ticari akış hızlı.

    Yazınızın altına imzamı atıyorum.
  • 08-09-2021, 14:24:15
    #93
    Dolandirilma kardeşim o zaman salak misin ? Bir de yönetimi eleştirmiş gereksiz.
    Edit.Banlanmis zaten şimdi farkettim .İyi olmuş.
  • 08-09-2021, 14:59:45
    #94
  • 08-09-2021, 15:55:51
    #95
    Eski üyeyiz, beleşçiyiz, biri beleş bir şey dağıtsa diye bekliyoruz, ticaret yapıp bir sürü para kazanıyoruz ama rank almak işimize gelmiyor (çünkü beleşçiyiz), her çekilişe katılıyoruz, sürekli bedava verilen şeyler için konulara yazıyoruz.
    Elimizde olan tek vasıf "Biz eskiyiz torun" cümlesi, şansa bala 10 küsür sene önce r10'a üye olmuşuz.
    Kırk yılın başı sağlam beleş bir şey denk gelmiş neden zorunuza gitti ki? Hemen çomak sokmaya çalışıyorsunuz? Siz hayırdır ya? Bir sıkıntın varsa klavye delikanlılığı yapma Sivas Büyük Otel'in oraya gel orda görüşelim.

    Taş mı yiyelim hırsızlık mı yapalım, etimizi mi satalım ha söyle ne yapalım hocam?
  • 08-09-2021, 16:00:29
    #96
    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yildir 1 kere dolandirilmadim forumda o birazda senin safligin olmasin
    çok saçma bir yorum. o kadar d*landırılan insan var, hepsi salak mı yani?
  • 08-09-2021, 16:31:49
    #97
    nasıl bilirdiniz
  • 08-09-2021, 20:33:46
    #98
    yuska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben gitsem yerime kim gelecek digerlerinde uyelik vasfimi var
    Üyelik vasıf belgesi nereden alınıyordu, başvuru şartları nedir acaba?