Eski üyeyiz, beleşçiyiz, biri beleş bir şey dağıtsa diye bekliyoruz, ticaret yapıp bir sürü para kazanıyoruz ama rank almak işimize gelmiyor (çünkü beleşçiyiz), her çekilişe katılıyoruz, sürekli bedava verilen şeyler için konulara yazıyoruz.
Elimizde olan tek vasıf "Biz eskiyiz torun" cümlesi, şansa bala 10 küsür sene önce r10'a üye olmuşuz.
Kırk yılın başı sağlam beleş bir şey denk gelmiş neden zorunuza gitti ki? Hemen çomak sokmaya çalışıyorsunuz? Siz hayırdır ya? Bir sıkıntın varsa klavye delikanlılığı yapma Sivas Büyük Otel'in oraya gel orda görüşelim.
Taş mı yiyelim hırsızlık mı yapalım, etimizi mi satalım ha söyle ne yapalım hocam?