Herşeyin bir usulü adabı var, varsa bir sıkıntın güzelce açar bir konu edebinle detaylıca anlatırsın. Burası bir kamusal alan değil ki, kimseyi zorla üye de yapmıyorlar, Herkes ticaretine bakıyor, forum sahibi de dahil. Varsa zarar gördüğün bir ticaret onu yazman yeterli.