Arkadaş pek pozitif başlamamış, tarzını onayladığımdan değil ama direk banlanacak kadar ileri gitmemiş sanki. Keşke en azından bi dinleseydik, var mıydı derdi sıkıntısı öğrenseydik, R10 ailesi olarak.
Problem yoksa, haksızsa ona göre gereği yapılır veya varsa ona göre adım atılabilirdi. Bir bakıma geri bildirim sayılır.
Mesajların çoğu da gırgır, buraya özel değil ama sanalda veya reelde hepimizin başına gelebilir. Belki bir mağduriyet yaşarız, haklıyız ama güç karşı tarafta. Bu durumda sakin kalıp derdini anlatabiliyorsan tebrikler.