batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya üşenmedim bütün yorumları okudum, r10 ailesi çok komik gerçekten
Evet ben hep söylüyorum gece 12 den sonra farklı konular açılıyor diye ama bu gece 12 olmadan açıldı