• 19-08-2021, 00:22:23
    #46
    mertsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükretmek tamam güzel ama daha fazlasını istemek yanlış mıdır ? Hayatı bile yaşayamıyorken ülkenin her bir bölgesinde sorun varken buna karşı çıkmak yanlış mıdır ? Sanırım mültecileri görmediniz, yangınları, afet olmadan devletin hiçbir şey yapmadığını, ekonomiyi...
    Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır. Her zaman daha iyisini ve daha güzelini isteyin.

    Dipnot: Keşke Ankara'da bu şekilde etkinlikler olsa lakin zor.
  • 19-08-2021, 00:23:27
    #47
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzam daki yazıyı oku , ne demek istediğimi anlayacaksin.
    Ee ecevit zamlarını atıyordunuz araştırmamışsınız sorgulamamışsınız ne gösterildiyse inanmışsınız klasik bir akpli hareketi Noldu yalan çıktı ? Şimdi neyi eleştiriceksin kardeş
  • 19-08-2021, 00:25:53
    #48
    istanbul'da yaşamayanlar için davulun sesi uzaktan hoş geliyor. şu "hizmetin" metrolarda koltuklarda ücretsiz oturacaksınız demekten farkı yok.
  • 19-08-2021, 00:48:33
    #49
    Ekrem'in himayesindeki, barıkankta binlerce öldürülen, üstüne birde yakılan hayvanları konuşan hiç yok.
  • 19-08-2021, 01:13:29
    #50
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok gergin gördüm sizi
    Hocam gerginlikle alakası yok doğruları söyledim yaşayan biri olarak. Marmarayda yaz boyu kafama klima suyu damladı, insanlığımdan utanır hale geldiğim anlar oldu bakımsız metrobüslerde ama hala forumda ve sosyal medyada algı peşinde insanlar. Konsere gitti mi acaba buna inanan insanlar daha önce diye sorguluyorum. Adamın medyaya oynamak dışında bir icraati yok. Sizce boş koltuk var mıdır?
  • 19-08-2021, 02:53:59
    #51
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır. Her zaman daha iyisini ve daha güzelini isteyin.

    Dipnot: Keşke Ankara'da bu şekilde etkinlikler olsa lakin zor.
    “ Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır.“ şu söz kitaptan mı alıntı yoksa sizin sözünüz mü hocam ?
  • 19-08-2021, 03:21:18
    #52
    AI Prof. ✍️
    İlk iş tecrübemi, üniversite okurken Harbiye Açık Hava Sahnesi'nde yer gösterici olarak başlamıştım. 100+ konserde çalıştım ve bütün konserler neredeyse tamamen doluydu. Hatta merdiven biletlerini bile ayrıca satıyorlardı. 1-2 konserde boşluk vardı, o da yaşlı sanatçılar ve popüler olmayanlardı. Kısacası, İmamoğlu Başkan işin şov kısmında. Hayal satıyor, kulağa çok güzel geliyor. Ama işin aslı öyle değil.
  • 19-08-2021, 08:43:57
    #53
    Script ve Lisans
    Boş iş.
  • 19-08-2021, 08:53:23
    #54
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu zamanda parayı yetinemeyen af edersin şükretmeyi bilmeyendir.
    telefonlarımızıda çıkartıp gösterelim isterseniz

    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk iş tecrübemi, üniversite okurken Harbiye Açık Hava Sahnesi'nde yer gösterici olarak başlamıştım. 100+ konserde çalıştım ve bütün konserler neredeyse tamamen doluydu. Hatta merdiven biletlerini bile ayrıca satıyorlardı. 1-2 konserde boşluk vardı, o da yaşlı sanatçılar ve popüler olmayanlardı. Kısacası, İmamoğlu Başkan işin şov kısmında. Hayal satıyor, kulağa çok güzel geliyor. Ama işin aslı öyle değil.
    Bugün harbiye açık hava ile başlar yarın tüm şehirdeki konserlerde uygulanır belki bakmışsınız başka şehirlerde örnek almış tüm ülkeye yayılmış. Gençler faydalanabilirse güzel proje.