imamoğlu bence olduğu konumu kaybedebilir, burada bahsedilmişken mansur yavaş beklentilerden üstte bir yönetimle gerçekten tam puan aldı. hele hele bizdeki beceriksiz belediye başkanlarına oranla (biz izmiriz)
işine gelmeyince öyle dersin kardeş, ekmek var çalışan yok , dünya dan haberiniz yok , gelmişn burada siyaset yapıyorsun.
Kardeş doğruya doğru yanlışa yanlış denir ecevit eğer bu zamları yaptıysa bu haber doğruysa bu yanlış zaten, biz takım tutar gibi parti tutmuyoruz ama sizce şuan iyi bir durumda mı siz niye fanatiklik yapıyorsunuz ? Sadece tok karnına mı çalışıyorsunuz kazandığınız maaş size yetiyor mu ?
Kardeş doğruya doğru yanlışa yanlış denir ecevit eğer bu zamları yaptıysa bu haber doğruysa bu yanlış zaten, biz takım tutar gibi parti tutmuyoruz ama sizce şuan iyi bir durumda mı siz niye fanatiklik yapıyorsunuz ? Sadece tok karnına mı çalışıyorsunuz kazandığınız maaş size yetiyor mu ?
Şu zamanda parayı yetinemeyen af edersin şükretmeyi bilmeyendir.
Şu zamanda parayı yetinemeyen af edersin şükretmeyi bilmeyendir.
Şükretmek tamam güzel ama daha fazlasını istemek yanlış mıdır ? Hayatı bile yaşayamıyorken ülkenin her bir bölgesinde sorun varken buna karşı çıkmak yanlış mıdır ? Sanırım mültecileri görmediniz, yangınları, afet olmadan devletin hiçbir şey yapmadığını, ekonomiyi...
Şükretmek tamam güzel ama daha fazlasını istemek yanlış mıdır ? Hayatı bile yaşayamıyorken ülkenin her bir bölgesinde sorun varken buna karşı çıkmak yanlış mıdır ? Sanırım mültecileri görmediniz, yangınları, afet olmadan devletin hiçbir şey yapmadığını, ekonomiyi...
imzam daki yazıyı oku , ne demek istediğimi anlayacaksin.