mertsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şükretmek tamam güzel ama daha fazlasını istemek yanlış mıdır ? Hayatı bile yaşayamıyorken ülkenin her bir bölgesinde sorun varken buna karşı çıkmak yanlış mıdır ? Sanırım mültecileri görmediniz, yangınları, afet olmadan devletin hiçbir şey yapmadığını, ekonomiyi...
imzam daki yazıyı oku , ne demek istediğimi anlayacaksin.