imamoğlu bence olduğu konumu kaybedebilir, burada bahsedilmişken mansur yavaş beklentilerden üstte bir yönetimle gerçekten tam puan aldı. hele hele bizdeki beceriksiz belediye başkanlarına oranla (biz izmiriz)