• 18-08-2021, 23:44:03
    #28
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar ülkeyi batırırlar haberin olmaz. 😃
    Sen rahat ol bizim herşeyden haberimiz var herşey ortada. Ülkeyi bu iki başkanın batıracağına inanan birine neyi sorgulatacağım ki ? 2023’te görüşürüz. Hayırlı geceler…
  • 18-08-2021, 23:47:22
    #29
    OzerSengezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne belediyecilik ama; iş başı yaptıkları gün 5000 tane öğretmenin iş akdini bitirip, yağmurlarda su aktarma pompalarını yöneten ustaları işten çıkartıp,
    merkezi yönetimin yaptığı yolları biz yaptık diye gösterip, pandemi döneminde en önemli noktalardan biri olan hastane yolunu iptal edip, her nedense başkanlığı kazandığı andan itibaren kutlamak için gelen ilk ziyaretçileri fondaşları fonlayan ülkelerin büyükelçileri olan belediye başkanları.
    Hele hele birisinin önceki garabeti halen daha ulu orta sergileniyor; beylikdüzünde, yaşam vadisinde, Türk katili papazın heykeli...
    Yaz günlerinin en önemli yerlerinden biri olan büyükçekmece sahilindeki durumun içler acısı halinden bahsetmiyorum bile, hem esnaf hem halk kötü etkilenmiş durumda.
    Hizmet dediğin show amaçlı ve sadece belli bir grubu rahatlatacak şekilde olmayacak, bölgeleri, o bölgelerde oturan insanları rahatlatacak şekilde olacak.

    Şöyle yaptı, böyle yaptı diye partizanlık yapılacak yer burası değil.
    Sen çıkarsın partizanlığını yaparsın, ben çıkarım onu kötülerim, bu iş uzar gider.
    Nuret Sözen zamanından sonra Tayyip Erdoğan geldiğinde de senin bu söylediklerinin aynısı söyleniyordu.

    Konuşmayacaktım da yine dünyada sadece kendisi yaşıyormuş ve etrafında farklı düşüncelere sahip olan insanlar yokmuş gibi davranan birisini görünce dayanamadım.
    Neyse sen kendince bana güzel bi' cevap yazarsın, öylece savunduğun düşüncelere göre rahatlarsın, muhabbet biter, daha fazla alıntılayacak değilim.
    Yapılan onca şeyi görmeyen biriyle neyi alıntılayıp tartışacağım ki ? Hayırlı geceler..
  • 19-08-2021, 00:04:21
    #30
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen rahat ol bizim herşeyden haberimiz var herşey ortada. Ülkeyi bu iki başkanın batıracağına inanan birine neyi sorgulatacağım ki ? 2023’te görüşürüz. Hayırlı geceler…
    Herşey güzel olacak dedi herşey zam geldi, İstanbul halkı ağlıyor haberin yok dünyadan kardeş bırak bu işleri ,
  • 19-08-2021, 00:08:51
    #31
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey güzel olacak dedi herşey zam geldi, İstanbul halkı ağlıyor haberin yok dünyadan kardeş bırak bu işleri ,










  • 19-08-2021, 00:11:05
    #32
    mertsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Aynı parti adamları geçmişe iyi bak , Allah göstermesin olursa durum alttaki görsel gibi olacak kardeş

  • 19-08-2021, 00:11:47
    #33
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı parti adamları geçmişe iyi bak , Allah göstermesin olursa durum alttaki görsel gibi olacak kardeş

    20 yıl önce ile şimdiyi mi karşılaştırıyorsunuz
  • 19-08-2021, 00:11:53
    #34
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey güzel olacak dedi herşey zam geldi, İstanbul halkı ağlıyor haberin yok dünyadan kardeş bırak bu işleri ,
    Bugünün kuru dolar : 8,49₺ euro : 9,96₺

    İstanbul’dan İzmir’e arabayla gidip geliş köprü ücreti 1,200₺

    En teneke araba olmuş 100.000 lira

    Oturulacak en dandik ev olmuş 300.000 lira

    Elektrik su dogalğaz lpg benzin mazot a gelenleri yazmıyorum bile..

    Dahada sayarım bu liste uzar gider sayfalarca.. Ama kime neyi anlatıyorum ki ? Neyse kardeş sen bildiğine devam et iyi yoldasın bırawoooo… Alıntılama mesajımı polemiğe girme benimle yazma bana.. Hayırlı geceler
  • 19-08-2021, 00:13:33
    #35
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünün kuru dolar : 8,49₺ euro : 9,96₺

    İstanbul’dan İzmir’e arabayla gidip geliş köprü ücreti 1,200₺

    En teneke araba olmuş 100.000 lira

    Oturulacak en dandik ev olmuş 300.000 lira

    Elektrik su dogalğaz lpg benzin mazot a gelenleri yazmıyorum bile..

    Dahada sayarım bu liste uzar gider sayfalarca.. Ama kime neyi anlatıyorum ki ? Neyse kardeş sen bildiğine devam et iyi yoldasın bırawoooo… Alıntılama mesajımı polemiğe girme benimle yazma bana.. Hayırlı geceler
    CHP ZAMANİ ALTTAKİ GÖRSEL , ONA GORE DEĞERLENDİR. 😃

  • 19-08-2021, 00:14:17
    #36




    Sorgulamak ülkemizin en büyük sıkıntılarından bir tanesi bence, televizyonlarda söylenenlere inanmak yerine kafayı kaldırıp etrafımıza bakmamız lazım aynı şeyi başka ülkedekiler 20 gün çalışıp alıyor biz en az 3 ay çalışıp alıyoruz düşünmek gerek.