Sorgulamak ülkemizin en büyük sıkıntılarından bir tanesi bence, televizyonlarda söylenenlere inanmak yerine kafayı kaldırıp etrafımıza bakmamız lazım aynı şeyi başka ülkedekiler 20 gün çalışıp alıyor biz en az 3 ay çalışıp alıyoruz düşünmek gerek.