dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işine gelmeyince öyle dersin kardeş, ekmek var çalışan yok , dünya dan haberiniz yok , gelmişn burada siyaset yapıyorsun.
Kardeş doğruya doğru yanlışa yanlış denir ecevit eğer bu zamları yaptıysa bu haber doğruysa bu yanlış zaten, biz takım tutar gibi parti tutmuyoruz ama sizce şuan iyi bir durumda mı siz niye fanatiklik yapıyorsunuz ? Sadece tok karnına mı çalışıyorsunuz kazandığınız maaş size yetiyor mu ?