Şu zamanda parayı yetinemeyen af edersin şükretmeyi bilmeyendir.
Şükretmek tamam güzel ama daha fazlasını istemek yanlış mıdır ? Hayatı bile yaşayamıyorken ülkenin her bir bölgesinde sorun varken buna karşı çıkmak yanlış mıdır ? Sanırım mültecileri görmediniz, yangınları, afet olmadan devletin hiçbir şey yapmadığını, ekonomiyi...