Şu zamanda parayı yetinemeyen af edersin şükretmeyi bilmeyendir.
telefonlarımızıda çıkartıp gösterelim isterseniz
İlk iş tecrübemi, üniversite okurken Harbiye Açık Hava Sahnesi'nde yer gösterici olarak başlamıştım. 100+ konserde çalıştım ve bütün konserler neredeyse tamamen doluydu. Hatta merdiven biletlerini bile ayrıca satıyorlardı. 1-2 konserde boşluk vardı, o da yaşlı sanatçılar ve popüler olmayanlardı. Kısacası, İmamoğlu Başkan işin şov kısmında. Hayal satıyor, kulağa çok güzel geliyor. Ama işin aslı öyle değil.
Bugün harbiye açık hava ile başlar yarın tüm şehirdeki konserlerde uygulanır belki bakmışsınız başka şehirlerde örnek almış tüm ülkeye yayılmış. Gençler faydalanabilirse güzel proje.