mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır. Her zaman daha iyisini ve daha güzelini isteyin.

Dipnot: Keşke Ankara'da bu şekilde etkinlikler olsa lakin zor.
“ Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır.“ şu söz kitaptan mı alıntı yoksa sizin sözünüz mü hocam ?