Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır. Her zaman daha iyisini ve daha güzelini isteyin.
Dipnot: Keşke Ankara'da bu şekilde etkinlikler olsa lakin zor.
Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır. şu söz kitaptan mı alıntı yoksa sizin sözünüz mü hocam ?