mertsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şükretmek tamam güzel ama daha fazlasını istemek yanlış mıdır ? Hayatı bile yaşayamıyorken ülkenin her bir bölgesinde sorun varken buna karşı çıkmak yanlış mıdır ? Sanırım mültecileri görmediniz, yangınları, afet olmadan devletin hiçbir şey yapmadığını, ekonomiyi...
Şükretmek yerinde saymaktır, garibanın savunma mekanizmasıdır. Her zaman daha iyisini ve daha güzelini isteyin.

Dipnot: Keşke Ankara'da bu şekilde etkinlikler olsa lakin zor.