hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok gergin gördüm sizi
Hocam gerginlikle alakası yok doğruları söyledim yaşayan biri olarak. Marmarayda yaz boyu kafama klima suyu damladı, insanlığımdan utanır hale geldiğim anlar oldu bakımsız metrobüslerde ama hala forumda ve sosyal medyada algı peşinde insanlar. Konsere gitti mi acaba buna inanan insanlar daha önce diye sorguluyorum. Adamın medyaya oynamak dışında bir icraati yok. Sizce boş koltuk var mıdır?